Bize yardım etmek isterseniz

Bize yardım etmek isterseniz köyümüz hakkında elinizde bulunan resim video vs. bizimle paylaşabilirsiniz.

gokbulut_cemal@hotmail.com

Responses

  1. INSALLAH

  2. eger paylasacak resim veye video olursa paylasirim

  3. canım cemal abim keske köyün su anki resimleride olsa suan heryer bem beyaz ben tosyada mahsur kaldım keşke bende yardımcı olabilsem ben bu internet işinden fazla anlamıyorum o yüzden hiç bir yararım yok ama allah senden binlerce kez razı olsun (bayatlı kadir )

  4. bu site de olmasa ben hangi siteye takilacaktim

  5. kadir kardesim yavas yavas fotolar gelmeye basladi INSALLAH hepsini koycaz fotolarin bir gun imrenilecek bir hale gelecek ve herkes imrenecek sen sikma canini sen cekebiliyosan biraz foto cek onu benim mail adresine gonder ALLAHA emanet ol

  6. selamun aleyküm ALLAH cc sizden razı olsun hele mevlana hakkında yazdıklarınızı cok begendim islamda sadece tef vardır şimdiki ilahiler bile şarkı gibi söylendiği bir dönemde yazdıklarınız çok doğru tesadüfen (tevafuk) sitenizi keşfettim tekrar ALLAH cc razi olsun

  7. sıte guzel olmusta sankı bı ayrımcılık sezdım… cunku bayat koyu sadece 3_5 aıleden olusmuyor bu yuzden farklı resımlerde olabılırdı

  8. bayram kardesim sitede ayrimcilik filan yok sadece elimde bulunan fotolari koydum maksat bos gozukmesin diye yani gonderirsen eger foto veya kamera kaydi memnuniyetle koyarim siteye beni elimden yurt disindan ancak bu kadar geliyor

  9. da valaha bu site olmayaydı sıkıntıdan catlayacagıdım.ellerine saglık:) 😉

  10. selamünaleyküm.siteniz çok güzel.resimlerde mükemmel.benim sizden bir ricam var kargı çeltiközü köyününde fotoğraflarını bu siteye ekleyebilirmisiniz.bilgilendirirseniz sevinirim.ALLAH hepinizden razı olsun.

  11. kardesss gonderirsen koyunuze ait fotolari ben yayimlayabilirim

  12. elimizde olanları gönderirsek çogalırbende göndericem

  13. sagol mervecik

  14. benim gönderdiğim resimleri eklememişsin;( sitedeki resimlerin mega pikselleri çok düşük olduğu için mi net değil??bikaç resim dışında net resim yok.Bu arada eğer foto elime geçerse yine gönderirim.

  15. kargının gecmişini gönderiorum size belki sitenize eklemek istersiniz

    Kargı’nın Türklerin yerleşiminden önceki adının BLAENE olduğu belirtilmektedir. İlçenin Kargı ismini alması, rivayetlere göre, XVI. yy.’ ın ilk çeyreğinde olmuştur. Kargı 1936 yılına kadar bazen Osmancık’a, bazen Tosya’ya bağlı olarak idare edilmekte iken, 1936’ da ilçe yapılarak Kastamonu iline, 1956 yılında Çorum İline bağlanmıştır.
    Dünyada sadece Kargı’da yapılan özel bir tulum peyniri ile de bilinir. Ve en güçlü kişiler karaosmalı köyünden çıkmıştır Osmanlıda da 1.dünya savaşı sırasında teslim olmayan yegâne şehirdir ve o kadar çok şehit ve göç vermiştir ki şehir hala çok boştur. Tulum peyniri, bamya ve çeltik yetiştirilir. Her ne kadar Tosya pirinci densede asıl kargı havzasında yetiştirilip üretilmektedir. İki üç hatta dört mevsimi bir arada yasamak mümkün ovada sıcaktan bunalıp Kızılırmak, ta serinlerken yayla ve dağ köylerinde temmuz ve ağustos aylarında üşürsünüz. Kargı yemek kültürü olarakta çok sayıda leziz, yemeye doyamayacağınız yemeklere de sahiptir. Rivayetlere göre Osmanlı mutfağını aşçılar Kargı’dan gidermiş. Meşhur kargı sırık kebabı her ne kadar Osmancıklılar sırık kebabı bizim demeye başlasalar da sırık kebabının diyarı kargıdır. Ayrıca keşkek, soğan kallesi ve mıhlama Kargı’ya özgü yemeklerdendir. Tatlılardan da incir uyuşturmasını unutmamak lazım. Bitki örtüsü meyvesinden sebzesinden her şeyi yetiştirmeye okadar elverişlidir ki say say bitmez. Örneğin incirinden narına şeftalisini Antep fıstığına… Elma armut sebzeleri saymaya gerek yok galiba

  16. kardes ben de resim yollamak isterim yayinlar misiniz?
    bunu daha once yazmistim ama cevap gelmedi…

  17. yorum yazilmiyor mu ben de yorum gozukmuyor???

  18. arkadasim yorumlarini yanitladim evet gonderirsen memnuniyetle yayimlarim

  19. kadir bey benden köyün fotolarını istemişsiniz ama hangi köyünoldugunu hatırlamıorum tekrar bana dönerseniz sevinirim saygılarımla

  20. CORUMLU MERVE arkadasim gonderdigin bilgiler icin cok tesekkur ediyorum

  21. rica ederimköylü olarak köyümüzü tanıtmak vazifemiz

  22. cemal ellerine saglık sitenin bu hali daha ii olmuş bakanların dahada ilgisini cekecek eminim

  23. tesekkur ederiz merve hanim

  24. selam arkadaşlar topraklarım ben yalçın sarıkaya sünlük köyünden ömer ağanın torunuyum siteyi beğendim kardeşler ben köye daha gelmedim ama çok ilgimi çekiyor ben istanbulda oturuyoeum.sevgili kardeşim ben ayrıca webmaster im site tasarlıyorum siz bana e-mail le köyün resimlerini fotolarını yazılarını gönderin ben yeni güzel bir site kuriim haydi allaha emanet olun…

  25. basarilar kardes ALLAH yolunu acik etsin

  26. ben antalyalıyım ama sitenizi beğendim çabaalarınızdan dolayı

  27. slm arkadaşlar ben kayseriliyim sitenizi googleden tesadüfen gördüm.
    amacı ne bilmem ama güzel bi site oluşturmuş arkadaş. dikkatimi çeken şey sizin 2008 yılında bu sitede pek yazılarınız yok. yoksa bıktınızmı.
    siz buiteye ilgi gösterdikçe daha güze olacaktır.

    saygılar

    http://www.kuruköprübeldesi.net

  28. valla arkdaş haklı bende sizizn gibi düşünüyom.inşalah bu işe bir bakacagız.sanırım .duyulmamaış

  29. antalyalı begendi kayserili bgendide.bir bizler bğenemedik sitemizi çünki.bizller galibaba.kendini begenmiş .otun biriyiz.çünki ben teori yaşamadım ben bu bizim .halkımızı pratikte biliyorum .yemez yedirmez.üeretmez.başarılı inşanları sevmez.kendisi birşeyler yapmaz .ah ah tanırım ben sizi yakinen .çünki o bölgede 3dönem dernek başkanlığı yaptım.

  30. slm ben önder bayat kuruçay köyun denım sıtenızı begendım ama bı raz daha güzel ve resım olursa daha cok sevinirim cemal bey ben sizi ekledim inşallah konuşuruz msn de benım de katkılarım olacagına emınım

  31. biraz ileti yazın arkadaşlar

  32. kargili olarak gurur duyu yorum cok şeyler yapıyorsunuz devamını dılı yorum kargimiz daha guzel şeylere layık

  33. Tesekkurler Hasan Gomec bey yalniz daha iyilerini yapmak icin sizlerinde yardimlarina ihtiyacimiz var.

  34. cemel kardeşim eline sağlık

  35. meraba ben ekiz köyünden emre yani sünlük herkeze sevgiler saygılar hemşerilerime

  36. Bu sitenın yapılımına yardımcı olanlardan ve kurucularından ALLAH Razı olsun.


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: