Gönderen: bayatkoyu | Eylül 12, 2008

AHMET KARALI – KURAN ZİYAFETİ

Reklamlar

Responses

  1. degerlı hocamızı dılıyom coık dınlıoyo

  2. s.a hocam muhteşem sesiniz var Allah yardımcınız olsun ama dahasınıda istiyoruz

  3. S.a Hocam agzına sağlık bn Kocaeli Gölcükte oturuyorum Gölcük Anadolu İmam Hatip ögrencisiyim okul 1.siyim Kocaeli 4. oldum geçen sene bu sene İnş. ilk 3 e giricem sizi örnek alıyorum yarısmada sizin okudugunuz yeri okumustum ya eyyühellezine amenüttekullahe hakkatü katihi diye başlıyor hocam saygılar Allaha emanet olun s.a


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

Kategoriler

%d blogcu bunu beğendi: