Gönderen: bayatkoyu | Ocak 28, 2007

Ismail Cosar (Bir Hilal Ugruna)

Responses

  1. slm ismail Cosar abimiz icin bir yorum yapacaksak tek kelimeyle harika demek den baska bir kelime olamaz onun yorumuyla (Bir Hilal ugruna baska bir anlam kazaniyor) tsk Ismail abi

  2. tek klime ile harika

  3. ÇOK DEĞRLİ BİRHOCA HERKEZİN DİNLEMESİNİ ARZ EDERİM

  4. BUTOPRAK LARA CANIMIZ FEDA OLSUN İSMAİL COŞARI DİN LEDİKCE VATANIM İÇİN KALBİM YERİNDE DURMAZ OLDU 1975 ZAFER

  5. sayın İSMAİL COŞAR hocam ağzınıza sağlık cok güzel yorumlamışnıız cenabı ALLAH bugibi programların devamı nasip etsin işaallah BURSA İSMAİL HAKKI KUR’AN KURSU HAFIZLARI NIN selam ve saygıları var ellerinizden öperiz hocam

  6. allah razı olsun ismail abi sendende o büyük insan mehmet akifte ve o çanakkaledeki mübarek insanlardanda onlar a allah bu vatan için ölmeyi nasip etmiş oysa şu an bu memmlekette kaç milyon kişi ölmeyi bile haketmiyor çünkü ölmek bayılmak değil

  7. ismail ve bilal hocama sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum hocam ben aydın kuyucakta imamım yetenek var ama eğitilmeye ihtiyacım var

  8. hocam bursadan hasan senocak ınanınkı sızı dınledıgımde ıcımde huzur buluyorum allah sızden razı olsun dılınıze sesınıze yuregınıze saglık ıyıkı varsınız bu allahın bır lutfudur ıns herkeze nasıb eder

  9. bursadan dıyar-i osmanlı olan sızınde memleketınız olan bursadan evet ısde o guzel yerden seslenıyorum sızın gıbı bır ınsana allah herkeze nasıb etmez hocam bır harıksasınız ıns devamını dılerız hocam ınanın kı sızı dınlerken tuylerım dıken dıken oluyor hasan senocak

  10. allah sizi ömürler versin hocam

  11. TEK KELİMEYLE HARİKA

  12. BEN İ.ÇOŞAR HOCANIN BU KASİDESİNİ YILLAR ÖNCE DİNLEMİŞTİM,BU GÜN YİNE AYNI ÇOŞKUYLA DİNLEDİM.ALLAH RAZI OLSUN.

  13. Biz yıllar önce imam hatipte okurken İ.Çoşar abimizin bu kasidesini kasetten dinlemiştik. Bu gün de aynı çoşku ve heyecanla dinledik.ALLAH kendisinden razı olsun şehitlerimizin ruhu şad olsun. amin

  14. ismail hocamın sesini o kadar çok beğeniyorum.çok yürekten ve muhteşem okuyorsun allah uzun ömürler versin.

  15. TEK KELİME HASTAYIM BU ADAMA YAV BU SESİ DUYDUĞUM ZAMAN KENDİMDEN GEÇİYORUM

  16. sayın ismail coşar hocam ben nevşehirden sizin hayranızım sizin sesinizi çok beğeniyorum size çok dua ediyorum ALLAH sizden razı olsun bizi duygulandırıyorsunuz.sizi sabahlara kadar dinlesem bıkmam bizi yine manevi iklimlere götürdünüz.inşaallah sizinle tanışma fırsatı bulurum.kocatepe camiine gelip elinizi öpmek istiyorum.sizide nevşehire davet ediyorum gelirseniz çok memnun olurum.sizin için ne yapsak azdır.siz bizim için çok değerlisiniz.selam sevgi ve saygılarımla sunuyor cevaplarınızı bekliyorum.tel 05396166710

  17. Ben İSMAİL HAKKI KUR’AN KURSUNDA okuyorum.Sizde orann mezunusunuz.Eyer kursumuza gelebilirseniz çok memnun oluruz hocam.Bize dua edin hocam.

  18. çok güzel harika bir sesten bu kasideyi dinlemek gerçekten bizi çok memnun etti fakat size bir teşekkür birde sitem ediyorum kardeşim güzel hoş koymuşsunuz bu kasideyi burayada dinlenilmiyo ki sürekli duraklıyo lütfen ya kaldırın ya güzel bir şekilde dzayn edin.selamlarımla

  19. arkadasim elimizden bu kadar geliyor kusura bakmayin

  20. sözlerime başlamadan önce bu siteyi hazırlamakta emeği geçen tüm kardeşlerimize ALLAH(c.c)’ın selam ve bereketi üzerinizde olsun demek istiyorum.ALLAH(C.C) bu sitede emeği geçen tüm kardeşlerimizden razı olsun.kalbi imanla dolu o kutlu şairimiz MEHMET AKİF bu şiiri o kadar güzel yazmışki hele bu şiiri söylerken çanakkale günlerini bizlere hissettiren İSMAİL COŞAR hoca efendiden bu şiiri dinledikmi duygulanmamak mümkün mü?İSMAİL COŞAR hoca efendi okadar güzel okuyorki sarhoş olmamak mümkün değil.okadar güzel okuyorki insanı dünyevi işlerden alıkoyup başka bir aleme sürüklüyor.insan onu dinlerken okadar duygulanıyorki bunların hepsini yazıya dökmek mümkün değil.sözlerimin sonunda ALLAH(C.C) bu şiiri yazandan,okuyanlardan ve dinleyenlerden razı olsun demek istiyorum.SELAMETLE kalın.

  21. INSALLAH ALLAH (c.c) SENDENDE RAZI OLSUN KARDESIM

  22. türkiye’nin gelmiş geçmiş en büyük mevlüthanı ismail coşara teşekkür ederim…

  23. ALLAH RAZI OLSUN HOCALARIMDAN.

  24. İSMAİL HOCAM İNŞALLAH Ç.KALE BİGAYA BİDAHA GELİRSENİZ TANIŞMAK İSTERİM.

  25. ALLAH’ın rahmeti ve bereketi üzerinize olsun hocam yorumunuzla cok guzel bir eser ortaya koymuşunuz ALLAH sizden razı olsun NEVSEHİ’ e bekleriz insallah hocam ALLAHA emanet olun esselanum aleykum…..

  26. ALLAH NE MURADIN VARSA VERSİN HOCAM.SİZ VE SİZİ GİBİLERİ BU MEMLEKİN ÇOK İHTİYACI VAR.ÇÜNKÜ BUNDAN GÜZEL DAVET OLAMAZ.BANA GÖRE BU BİR TEBLİG METODUDUR.AĞZINIZA SAGLIK ALLAHIM SİZİ HER TÜRLÜ KÖTÜLÜKTEN KORUSUN. BEN SİZİ TIPKI EKMEK ,SU GİBİ ÜÇ ÖGÜN DİNLEYİP İZLİYORUM. ALLAHA EMANET OLUN.

  27. bu seste bir buyu var arkadaslar insan dinledikce daha cok dinlemek istiyor ALLAHIM sen ne buyuksun sana HAMDU SENALAR olsun

  28. Hello

    Great book. I just want to say what a fantastic thing you are doing! Good luck!

    Bye

  29. yeah his voice is really unbelievable

  30. HOCAM GÖNLÜNÜZE SAĞLIK.ALLAH RAZI OLSUN. MİRAÇ GECESİNDE DUAM SİZİNLEDİR…SEVGLERİMLE.GÖNLÜME HUZUR KATTINIZ.SAĞOLUN VAR OLUN.

  31. Değerli üstat İsmail COŞAR hocamızı hürmetle selamlarım. Ağzına, diline, yüreğine sağlık ben defalarca dinledim. Her defasında daha derin ve farklı bir vatan sevgisini yüreğimin derinliklerine işliyor. Allah bu satırların yazırı mehemet Akif ERSOY merhuma da rahmet eylesin. Bu sitenin hazırlanmasında emeği geçenleri kutlıyorum. Eksikler varsa her zaman site yöneticisinden kaynaklanmaz bazan kullanıcının combutöründen de kaynaklanailir. Başarılı bir hizmettir kutluyorum. Siteyi hazırlayan ziyaret eden herkesi hürmet ve saygıyla selamlıyorum.

  32. acaba birdaha böyle bir ses türkiye ye gelirmi.sizi çok beğeniyorum hocam

  33. Hocam sesine ve yüreğine sağlık gerçekten çok başarılı olmuş,insanın dinledikçe dinleyesi geliyor.Allah’ın rahmeti ve bereketi üzerine olsun inşaallah,Selam eder ellerinizden öperim.Saygılarımla,,,


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

